12-04-2011

2True Cheek 'n' Lip Tint

Toen ik zaterdag bij een super groot Kruidvat was, ben ik helemaal geslaagd! NYC (niks van gekocht, misschien doe ik het nog een keer), nieuwe producten van Essence en Catrice en... 2True!
Opzich is 2True niet heel bijzonder ofzo, maar de vloeibare blushes stonden mooi op ooghoogte en ik kon het dus niet laten. Ik kocht de Cheek 'n' Lip Tint en vandaag wil ik die reviewen!


De verpakking vind ik eerlijk gezegd foeilelijk, ik vind het er gewoon ontzettend cheap uitzien. Ook zie ik nogal veel gelijkenissen met nagellak...
Als ik het in mijn nagellak kist zet pak ik hem er vast wel eens uit, alsof het echt een lakje is, haha ;)
Maargoed, de verpakking zegt natuurlijk niets over het product zelf, dus laten we daar maar eens naar gaan kijken.
Zelfs het kwastje lijkt op een nagellakje! De kleur is fluoriserend roze en ik vind het wel leuk. Ik gebruik het product niet voor mijn lippen (tenminste, niet rechtstreeks met het kwastje) maar op mijn wangen is hij erg fijn! Ik zet dan een paar stipjes/streepjes en die blend ik.
Rechts: niet geblend / Links: geblend
Dit effect krijg je dus! Ik vind het erg mooi. Het product trekt ook als het ware in de huid, hij staint. Ik vind dit zelf heel fijn, want een poederblush blijft bij mij nooit goed zitten: deze wel!

In het flesje zit 10 ml en dat is meer dan genoeg!

Alle producten van 2True kosten €2,49 en voor drie producten betaal je volgens mij €7. Te koop bij Kruidvat.
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...