13-03-2011

Shoplog 12/3/11 I love Kruidvat!

Ik wilde graag foto's plaatsen van de producten open, helaas zijn die allemaal mislukt.
Zaterdag heb ik weer wat leuke dingetjes bij het Kruidvat gekocht. Het is niet heel veel, maar ik koop vaak een paar dingetjes, niet snel in één keer heel veel en daarna een tijd niets. Ik heb weer wat van de Essence Whoom! Booom! collectie waar jullie al wat over konden lezen gekocht, een lipstick van Catrice en ook heb ik nog wat uit de uitverkoopbakken gehaald. Kijk je mee?
Zoals ik al vertelde in het eerdere artikel over de nieuwe Limited Edition van Essence wilde ik nog de andere Colour Changing Lipgloss, namelijk de kleur 02 Roy's Red. Dit is, zoals jullie op de foto kunnen zien, gelukt. Ik ben er blij mee, want deze kleur is wél te zien op mijn ietwat gepigmenteerde lippen, hij is namelijk fel roze!
Deze was €1,99

Het tweede product uit de LE van Essence is een nagellak in de kleur 03 You've Got The Art. Wellicht een beetje een vreemd kleurtje: Pastelgroen/geel maar ik vind dat soort kleurtjes wel grappig. Ook wilde ik deze vergelijken met een andere nagellak, dat zien jullie nog wel verschijnen op de site! €1,79

Dan het ronde doosje, dat is een lipbalsem van de Essence I Love Berlin collectie. Deze heb ik in een uitverkoopbak gevonden, voor slechts €1,00! Hij is in de kleur 02 City Lights, transparant met witte shimmer. Ik had de andere, rode kleur al (01 Love This City), maar toen ik de andere zag liggen twijfelde ik geen moment, meenemen! €1,99 €1,00

I saved the best for the last! Sinds een paar weken ben ik dol op de Absolute Moisture lipsticks van Catrice, ze gaan uit het assortiment en waren nu dus nog maar €1,50. Het is mijn vierde, de kleur van deze lipstick is 020 Caramel Beige, de kleur is zo ongeveer identiek aan mij lippen: My lips but better! Ik vind dit een prachtige kleur. €2,99 €1,50

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...