10-03-2011

Essence Whoom! Booom!!! Colour Changing Lipgloss & Nailpolish


Gisteren liep ik het Kruidvat in, hopend dat de nieuwe collectie er misschien al was. Helaas, dit was niet het geval, maar de LE's waren wél aanwezig. Toen ik de productfoto's zag was ik niet enthousiast, maar in de winkel vond ik het uiteindelijk wel iets hebben. Ik las het artikel nog eens terug en zag dat ik precies de producten had gekocht die ik toen leuk vond; namelijk de Colour Changing Lipgloss en nagellak! Lees je mee?




Dit zijn de producten. Ik heb dus een Colour Changing Lipgloss in 01 Muse Marilyn en een nagellak in 01 Chacalaca (wat een naam zeg!). De lipgloss verandert van blauw naar roze.
De nagellak is donker paars/blauw. Ik ben niet goed in het benoemen van officiële kleurnamen, dus noem ik het paars/blauw. Dat is het ook, waarom? Daar kom ik later op terug!


Wat ik fijn vond was dat er van deze lipgloss testers stonden en de 'echte' in doosjes zaten. Meestal is dit niet het geval bij Essence, maar deze keer dus wel! Handig, ook leuk natuurlijk, want het doosje is apart, maar het heeft iets. Ik bewaar de lipgloss in mijn stash met het doosje eromheen, ik vind het er leuk uitzien. De lipgloss verandert van blauw naar roze, maar is sheer en verandert gelijk naar roze. Het is leuk om te zien hoe dit gaat! De lipgloss ruikt trouwens erg zoet, maar ik raad je aan om in de winkel even te ruiken, aangezien ieders smaak anders is.
De foto's maken ging echt niet goed. Vandaar dus dat de helft van de foto door de schaduw wegvalt. Helaas was dit de enige kleurrechte foto, dus hoort 'ie in het artikel! Zoals je ziet: blauw. Niet echt felblauw, maar sheer, met een waas van blauw eroverheen.


Ik zat de hele tijd fascinerend naar deze swatch te kijken, want de kleur werd alsmaar roziger. De kleur op de foto klopt niet helemaal, hij is in het echt lichter.


Het is op de foto bijna onzichtbaar, maar de lipgloss staint. Hij trekt echt in de huid, wat fijn is, want heel lang blijft de gloss niet zitten. Het kleurtje wel. Helaas, dit is geen goede lipgloss voor mij, op mijn gepigmenteerde lippen valt de kleur namelijk nogal weg. Dus ga ik binnenkort misschien ook wel de andere, felle kleur kopen (geel - roze). De lipgloss bevat 10 ml en kost €1,99.


Dan is de nagellak aan de beurt. De kleur is zoals ik al vermeldde: paars/blauw. Op de foto hierboven is het blauwige duidelijk te zien, hieronder zie je de paarse kant van de lak.


De witte dop is een beetje stroef, wat heel fijn is in gebruik, zo glipt hij niet uit je handen! Het kwastje is trouwens lekker breed, ongeveer zoals mijn pink. Daarbij moest ik dus ook erg oppassen met uitschieten :)
De lak is creamy en dekkend in twee laagjes.
Nagellak bevat 8 ml en kost €1,79.

Kortom, leuke budget producten!
Ik loop binnenkort misschien nog wel een keertje binnen bij Kruidvat, dan neem ik de andere lipgloss mee. Willen jullie daar ook een review van zien?

Heb jij al iets van Essence Whoom! Booom!!! ?
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...