03-02-2011

Essence LE - Whoom! Booom!!!

Essence brengt alweer een nieuwe collectie uit.
Whoom! Booom!!!
Kijk je mee?
Essence Whoom! Boooom!!! Eyeshadows
Voor een verrassend mooie oogopslag heb je slechts één of twee mono's nodig! Breng ze subtiel aan voor een mooi effect voor op school. Of dikker voor een feestje!  Ik ben hier zelf eigenlijk niet zo heel benieuwd naar, hoewel de lichte kleur misschien wel leuk is.
01 chacalaca, 02 andy, you’re a star, 03 you’ve got the art en 04 roy’s red. €1,59
Essence Whoom! Booom!!! Colour Changing Lipgloss
Hier is elke vrouw jaloers op, van kleurveranderende lipgloss. 
Van paars naar roze en van oranje naar fuschia. Oehh! Deze lijken me erg leuk!
01 muse marilyn en 02 roy’s red. €1,99. 

Essence Whoom! Booom!!! Cream Eyeliner Palette
Met deze mooie kleurtjes eyeliner maak je je ooglook helemaal af!
Leuk, maar ook deze trekt me niet zo.
01 kawoom. €2,99.

Essence Whoom! Booom!!! Nailpolish
Flashy kleurtjes kunnen net even die ene leuke 'touch' aan je outfit geven. Hier zijn deze 4 kleurtjes perfect voor, draag verschillende kleurtjes elk op een nagel, of gewoon in 1 kleur!
Ik ben benieuwd naar de paarse nagellak, mooi :)
01 chacalaca, 02 andy, you’re a star, 03 you’ve got the art en 04 roy’s red. €1,79.  

Essence Whoom! Booom!!! Mini Nail File Set
Elk haakje vijl je in één keer weg, superhandig voor onderweg om deze mini nagelvijltjes mee te nemen.
Schattig, maar nee, ik hoef deze niet.
01 POW WOW. €1,59.

Essence Whoom! Booom!!! Nail Stickers
 Maak je cartoon look af door deze stickertjes op je neon nagels te plakken.
Nee, niks voor mij, sowieso ben ik niet fan van deze pop art dingen.
hey ya! €0,99. 

Nee, dit is niet een collectie waar ik warm van word.
Ook vind ik dat de verpakkingen net iets teveel zijn afgeleid van MAC Wonder Woman.
Whoom! Booom!!! Is in maart en april verkrijgbaar bij Kruidvat.


Love,
A.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...