03-02-2011

Essence nieuwe producten in maart 2011

Nieuwe producten van Essence
Ik vind het altijd helemaal super als budgetmerken nieuwe producten uitbrengen, Essence doet dat in maart ook weer, so excited! Er zitten prachtige, nieuwe producten tussen. Gelliners, angled kwastje, nieuwe baked oogschaduws, 4 nieuwe multi dimension nagellakjes, 3 nagellakjes voor de Colour & Go serie (heb je de duochrome gezien? Truly Amazing!) Crackling topcoats (daar heb ik gisteren over geschreven), Lip Stain (tenminste, ik denk dat het dat is), lipgloss set, lipsticks, eyeliner, mascara... En producten uit LE collecties van My Skin en Better Than Gel Nails. Over de tweede komt natuurlijk nog een artikel.

Er zijn een hoop Limited Collections op dit moment, dus die zal ik ook nog posten.
Ik vind het een prachtige collectie en ga er zeker veel van kopen, waarna jullie natuurlijk reviews kunnen verwachten :)

De nieuwe producten van Essence zullen ongeveer in maart 2011 verkrijgbaar zijn bij Kruidvat fillialen.

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...