18-01-2011

Question: Als je één type product op mocht doen, welke zou dat dan zijn?

Als je één type product op mocht doen, welke zou dat dan zijn?

Ik vind dit zelf erg moeilijk... In de ochtend (6.30 / 6.45) heb ik heel erg last van wallen en dan is concealer een echte must voor mij. Het liefst poeder ik dit ook nog af, zodat het beter blijft zitten. Aan de andere kant, ik heb wel zwarte wimpers die krullend zijn, heel lang zijn ze niet, maar mascara geeft me toch een net iets meer open blik! Maar ik moet het goede voorbeeld geven en een antwoord geven... (Kromme zin.)


Ik ga voor concealer! Simpel weg omdat ik er dan gelijk net iets minder moe uitzie ;)
En dan natuurlijk: Welke concealer gebruik ik?
De felbegeerde Catrice Allround Concealer. Ik gebruik het tweede kleurtje uit het palette het meest, maar aangezien deze al bijna op is mix ik ook wel eens de lichte en donkere kleur met elkaar.
Willen jullie een review hiervan zien of een artikel over Panp*rn waarbij jullie deze ook zien?

Welk product is voor jou een must?
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...