23-01-2011

Fashion item: H&M favourits

Allereerst ontzettend sorry dat ik geen updates heb geplaatst! Ik had voor vandaag eigenlijk een shoplog gepland maar die komt nog, ik ben namelijk een weekendje weggeweest, helaas had ik geen tijd om vooruit te schrijven. Maar nu dus mijn favoriete H&M dingen!
Het zijn dingen uit de sale, uit de kinder collectie, de dames collectie, enz.
Geen nagellakjes? Nee, ik vind 1. De potjes er nu minder mooi uitzien 2. De kleuren spraken me niet zo aan.
Dit is dus een Fashion Item. Ik ben gek op classy dingen (LBD, dat vestje met de zakjes), ook ben ik addicted to streepjes ;) De armbanden staan erbij omdat ik al een paars/zwart/zilvere set heb van H&M en me die zwart/wit/zilvere bangles me ook leuk lijken. Het taillerokje bedoel ik zonder print, gewoon in het zwart.
De foto's komen van hm.com en ik heb dus in de webshop naar de leukste dingen gezocht.

Hope you like!
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...