07-12-2012

Mijn stash van The Body Shop (in da snow!)

Okay, I gotta admit. Veel make-up kopen laat me de laatste tijd een beetje koud, ik draag toch bijna elke dag dezelfde look. Maar verzorgingsproducten.. oh ya, I like that! Dove, FA en The Body Shop zijn vooral populair in mijn doucheroutine de laatste tijd. Ik kocht pas een jaar geleden m'n eerste TBS product, maar het mijn stash is sindsdien flink gegroeid, dus vandaag ga ik het laten zien!


Ik heb speciaal voor deze foto's zonder handschoenen buiten gezeten om de producten te fotograferen. Een beetje grauw zijn ze wel, maar ik vond het contrast van de sneeuwwitte sneew - ja hey, obviously :P - met de felgekleurde verpakkingen gewoon een magisch effect geven.
We beginnen met mijn fullsize bodybutters. Op de foto zie je Vineyard Peach, Papaya en Shea. De laatste twee heb ik net nieuw, dus ik heb nog niet de kans gehad om ze te testen. Wel ruiken ze alle drie goddelijk. Ik ben trouwens echt een sucker voor frisse mango-achtige luchtjes, maar de shea geur kan ik zeker weten ook waarderen.
Dan de miniverpakkingen van de douchegels waar ik eerder al een review over schreef. Op de foto zie je Strawberry, Moringa, Sweet Lemon en Mango. Moringa heb ik tot nu toe het meest gebruikt, maar eigenlijk moet ik deze douchegels veel vaker gebruiken, they're so gooood!
Dan hebben we hier de Wild Rose Hand Cream en Vineyard Peach fullsize douchegel. De handcrème heb ik net zoals de Papaya butter een paar dagen geleden gewonnen, dus goed getest heb ik 'm nog niet.
Mini's ftw! Hier zie je de bodybutters in Moringa, Strawberry, Mango (mijn eerste TBS product, gekocht in Canterbury, UK) en Chocomania en de bodyscrub in Moringa.
Testertjes die je kan aanvragen bij de kassa! De Sweet Lemon bodybutter en twee keer de Vineyard Peach scrub.

En dat was mijn stash! Ben er echt onwijs blij mee. Laat me weten wat jullie allemaal van The Bodyshop, daar ben ik enorm benieuwd naar :-).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...