18-12-2011

Personal: Proefwerkweek...

Ja, ik weet het: ik verwaarloos Baroque Beauty echt enórm! Ik baal er echt heel erg van (hoe cliché het ook klinkt) en dan heb ik komende week ook nog iets waardoor er sowieso geen updates komen... Proefwerkweek. Ik wil hier geen klaagartikel van maken trouwens, dus sorry als het wel zo overkomt (:

Mijn rooster van de pww:
Maandag
  • Nederlands (leestoets, hoef ik dus niet voor te leren)
  • Natuurkunde (hier moet ik wel een voldoende voor halen, ik sta er namelijk aardig slecht voor..)
Dinsdag
  • Geschiedenis (het is heel veel, maar het hoofdstuk is gelukkig niet al te moeilijk)
  • Wiskunde (ik heb sinds kort bijles waardoor het stukken beter ga, dus als ik rond de 6,5 haal sta ik weer voldoende)
Woensdag
  • Duits (vind ik niet zo heel moeilijk en het is ook niet erg veel)

Donderdag
  • Kennis Van Het Geestelijk Leven (ik heb alle stof al in toetsen gehad, dus het is niet allemaal nieuw)
  • Frans (leestoets)

Vrijdag
  • Biologie (héél veel, maar ik sta er best goed voor)
  • Engels (leestoets)

Dus dat is dan het rooster! Gelukkig ben ik wel iedere dag lekker vroeg uit, dus misschien grijp ik nog wel de kans om wat foto's te maken.
En daarna natuurlijk... VAKANTIE!

Ik wens iedereen die komende week ook proefwerkweek heeft heel veel succes! Ik hoop dat er snel weer updates komen :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...