23-12-2011

Look: It's a golden combination - kerstlook

Toen ik laatst een nieuwe Essence Circus Circus Stay All Day oogschaduw kocht in de kleur 01 It's Magic, maakte ik er foto's van en daarna bracht ik de kleur op m'n ooglid aan. Het resultaat op zichzelf vond ik niet zo heel mooi, dus ik heb er andere oogschaduws bijgevoegd! Het was eigenlijk niet m'n idee eerst om deze look op Baroque Beauty te zetten, maar omdat het me toch wel leuk leek als kerstlook: bij deze een gouden combinatie in een kerstlook ;)


Dit is de oogschaduw. Het is een crème en er wordt geclaimd dat 'ie lang blijft zitten, hij creast ook niet erg snel, maar met oogschaduwbasis natuurlijk al helemaal niet.
Het resultaat was een toch wel heftige smokey eye met goud en donkergroen. De donkergroene kleur was een oogschaduw uit het Vampire's Love paletje, ook van Essence. Afgemaakt met een gouden poeder oogschaduw gemengd met de groene onder mijn oog en een mascara van de Action. Hup, highlighter erbij en we're done!
*ieuw, deze foto ziet er niet uit! de gouden oogschaduw lijkt helemaal opgehoopt te zijn.. om over mijn wekbrauwen nog maar niet te spreken haha*.
De truc van deze look is toch wel het blenden, zodat je een smokey eye krijgt met een twist.

Wat is voor jou echt een ultieme kerstlook?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...