05-10-2011

Favorieten van september 2011

Oeps, veel te laat! Ik weet het.. ik moet gewoon een beetje het ritme terug zien te vinden, want nadat mijn computer en camera kapot waren heb ik niet constant iedere dag gepost. Toch vind ik dat ik de favorieten van de maand niet kan overslaan en omdat het nu half 9 's avonds is en ik mijn huiswerk af is.. ga ik bloggen!


Dit zijn de favorieten, gewoon voor een full-face make-up als ik het zo bekijk. Je ziet hier een mascara en paletje van Essence en een ELF blush en lipgloss.
We beginnen met de ELF blush waar ik al een review over schreef (zoekbalkje, te lui om te linken :')) en een lipgloss die ik nu uittest.
De blush heet Twinkle Pink en de lipgloss Flirt.
De producten zijn beiden al flink veel gebruikt, maar zo zie je we hoe vies het doosje wordt. De blush laat namelijk ontzettend veel poeder los waardoor het een beetje een mess wordt. Alsnog een mooi product.
En de lipgloss is gewoon simpel, maar toch erg fijn en gebruiksvriendelijk.
De volgende producten zijn allebei van Essence: een naturel oogschaduw paletje en een mascara.
Het Essence Sun Club Glamour To Go Eyeshadow palette in 02 Long Beach was in eerste instantie niet te koop bij de standaard display, maar door haar populariteit is het nu voor iedereen te koop! Heel fijn, want ik wilde 'm maar al te graag proberen en dat kon eerst dus niet. Een heel leuk paletje als je het mij vraagt! Als je een review wilt, let me know.
De mascara draagt de naam 2 in 1 Volume Mascara. Dit is dus een mascara met twee looks. Niet met twee stappen, twee looks. Het systeem is erg bijzonder maar ik vind dat look 2 teveel mascara op het borsteltje neemt, dus ik gebruik look 1.

Zo. En nu ik klaar ben met deze blogpost besef ik me dat ik me echt heel fijn voel: ik hou gewoon van bloggen! Een beetje de motivatie terugvinden kan geen kwaad, maar we komen er wel :-)


Laat me zeker weten wat jouw favorieten van de maand zijn, vind ik heel erg leuk!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...