02-09-2011

Nieuwe Catrice Producten


Ik kreeg donderdag een heel leuk persbericht binnen met alle foto's van assortimentvernieuwing. Zo zat er ook Catrice bij, dus ik besloot alles op een rijtje te zetten om jullie fijn te vermaken :)
Anyway, kijk zeker verder als je net als ik staat te popelen voor de nieuwe producten en prijzen.

Sommige foto's zijn trouwens ietwat klein, maar ik heb ze zelf bewerkt en de originele foto's van de losse foto's waren niet heel groot. Maar volgens mij is het wel te zien.

  • CATRICE Prime and Fine – Smoothing Refiner: €4,99
  • CATRICE Re-Touch Light - Reflecting Concealer: €3,99
  • CATRICE Eye Brow Stylist: €2,49                                                        

  • CATRICE Precision Eye Pencil: €2,29
  • CATRICE Smokey Eyes Pencil: €2,49
  • CATRICE Gel Eyeliner: €3,99
  •    CATRICE Colour Infusion - Long Lasting Lip Stain: €3,99

  •  CATRICE Colour Show Lipgloss: €3,79
  • CATRICE Precision Lip Liner: €3,79
  • CATRICE Lip Appeal Lipgloss: €3,79

  •         CATRICE Made To Stay Longlasting Eyeshadow: €3,49

     
  •         CATRICE Fake It! - False Lashes Mascara: €4,49
  •         CATRICE Evolution To Revolution - Black Volume Mascara: €4,49
  •         CATRICE Lashes To Kill Waterproof Volume Mascara: €3,99
  • CATRICE Absolute Eye Colour Mono Shadow: €2,79    
                                                  
  • CATRICE Ultimate Nail Lacquer: €2,49
  • CATRICE Frosting TopCoat: €2,49
Ik heb alle foto's zelf bewerkt, dus als je ze wil over nemen zou ik het erg waarderen als je dat even vraagt en me even linkt in je artikel.


En, hoe groot is jullie wishlist?                       
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...