02-07-2013

Summerproof Nailpolish

In de winter draag ik behalve donkere kleuren ook hele felle, maar in de zomer moet ik niet aan donkere nagellakjes denken, hoor. Daarom heb ik speciaal voor jullie mijn meest zomerse lakjes bij elkaar gezocht zodat we allemaal een beetje de zomer in huis kunnen halen!

NYC Spring Tulip / Essence Free Hugs / P2 Flirt Alert / Essie Cascade Cool
Ik hou van roze nagellak in de zomer, maar niet zo van al te normaal roze (get it?). Doe mij maar koraal of een suikerspinkleurtje, haha!
Zoals je ziet lijken NYC & P2 en Essence & Essie op elkaar, maar dit heb ik expres gedaan. NYC en Essence is makkelijk verkrijgbaar en budgetproof, terwijl P2 alleen in Duitsland te koop is en Essie toch wel aan de prijs is.
Kiko 11 / Golden Rose 327 / Kiko 21 / Golden Rose 323
Kiko 11 is een prachtige turquoise holo, perfect voor de zomer! Die lakjes zijn zo mooi in de zon. De twee lakjes van Golden Rose zijn heel erg neon, maar die komen - as always - weer slecht over op de foto. Wel heb ik een tijd geleden een artikel geschreven over hoe je neons mooi kan aanbrengen. Kiko 21 is een felle donkergroene glitter, echt een heel gaaf lakje, ook deze komt niet helemaal goed over. Golden Rose en Kiko zijn helaas wel wat minder goed verkrijgbaar in Nederland.
Catrice Birdy Reloaded / Essence Dive with me to the Island / Essie Lapiz of Luxury
Birdy Reloaded kennen we als de prachtige Chanel Mimosa dupe; warm geen met goude shimmers. Ik weet niet zeker of Catrice deze nog in haar assortiment heeft, maar de kans bestaat dat deze discontinued is. Het teal kleurige lakje daarnaast komt uit de Essence Ticket to Paradise collectie en is echt heel erg mooi. Daarnaast een grote favoriet, namelijk Essie Lapiz of Luxury. Ik ben dol op dit soort blauwe kleurtjes!

Wat is jouw ultieme zomerse nagellak?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...