15-02-2013

Mijn Stash: Bodybutters

Oké, hier moet ik me eigenlijk voor schamen: de hoeveelheid bodybutters in mijn stash. Toch wilden heel veel mensen mijn stash hiervan zien, dus hier is 'ie! Wel gebruik ik ze heel vaak en gaan er vaak genoeg een paar op, dus dat vind ik wel een goed excuus ;-)

Nou, dat zijn ze dus! Je ziet voornamelijk The Body Shop, maar ook andere merken zoals I Love, Dove, Action en Kruidvat. Hele verschillende prijscategorieën dus ook.
TBS Cranberry Joy - Vineyard Peach - Shea - Papaya
Mijn grote favorieten: Full sizes van The Body Shop! Cranberry Joy is mijn nieuwste aanwinst, en erg lekker zoet. Ook Vineyard Peach en Papaya ruiken super, hoewel ik die waarschijnlijk vooral meer in de zomer ga gebruiken. Shea is helemaal op! Deze ga ik zeker opnieuw kopen, echt iets lekkers voor de winter: als je een basic maar heerlijke geur wilt; ga voor de Shea! En hoewel de TBS butters EUR 16 kosten, zijn ze absoluut waard.
I Love... Coconut  & Cream - Kruidvat Bodyfruit Cranberry & Pomegranate
Deze potten zitten allebei nog redelijk vol, omdat ik ze allebei niet geweldig vind en ze ook niet heel voedig zijn. Toch probeer ik ze wel te gebruiken, want ik gebruik liever een bodybutter totdat 'ie op is dan dat ik er 10 door elkaar gebruik.
Dove Winter Care - Action Paradise Pink
Momenteel gebruik ik de Dove cream, echt heerlijk. Inmiddels heb ik ook al de bodem daarvan geraakt! De Action cream kan ik niet echt een bodybutter noemen, maar het is zeker een aanrader voor in de zomer of als je huid niet super veel voeding nodig heeft. Deze is dus ook al op!
Strawberry - Pink Grapefruit - Sweet Lemon - Mango - Ginger Sparkle - Chocomania - Moringa
MINI'S! Waar mijn TBS verslaving dus mee begon. De Mango mini kocht ik in Canterbury, toen ik met school naar Engeland was. Mini's zijn super handig om mee te nemen, maar ook om eerst eventjes uit te proberen, zodat je later een grote kan kopen. Van Strawberry, Chocomania en Mango heb ik de bodem geraakt. Ginger Sparkle is het minst favoriet, maar ik vond de verpakking gewoon super schattig!
Hopelijk vonden jullie het leuk om dit te zien! Wat is jullie favoriete bodybutter?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...