02-12-2012

Win win win! Box met o.a. FA, Biosilk, sieraden, Lady Gaga & Givenchy!

Wie jarig is trakteert, nou ben ik niet jarig, maar Baroque Beauty wel! Al twee jaar wel liefst! Vandaag geef ik een box weg met allemaal fijne en mooie producten, waaronder mijn favoriete douchegel van all time, mijn favoriete parfum, een striper, sieraden.. etc. etc. Kijk snel mee wat je moet doen om te winnen!

Verplicht: (1 kans in totaal)
  • Volg mij op Bloglovin' EN like deze post
  • Laat een duidelijke comment achter waarin je zegt dat je meedoet.
Niet verplicht, maar wel voor extra kansen:
  • Volg mij op Twitter (+1)
  • Abonneer op mijn YouTube kanaal. (+1)
  • Plaats een artikel hierover op je blog (+2)
  • Tweet dit bericht: Vandaag bestaat Baroque Beauty 2 jaar en er worden leuke prijzen weggegeven, kijk snel! @BaroqueBeautyTK (+1)
That's all! Hopelijk gaan jullie allemaal lekker meedoen met deze winactie! Vul een goed e-mailadres in, want de winnares wordt gemaild!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...