30-11-2012

Random Snapshots November 2012 #2

Oh oh, I'm such a bad blogger! Sowieso zijn er de laatste tijd bijna geen beauty-gerelateerde artikelen online gekomen, maar dit artikeltje moest toch echt nog even - en hopelijk vinden jullie het ook leuk om wat persoonlijkere lifestyle dingen te zien! De laatste twee weken van november waren niet zo heel bijzonder, enkel dat het steeds sneller donker wordt in de avond, mehh.. En ik zit weer veel te lang te kletsen, let's get started!

  1. In Zeeland op het strandpaviljoen, lekker knus met die kaarsjes!
  2. Heel avontuurlijk ben ik niet met eten, maar dit keer wilde ik wel een pannenkoek eten met appel én spek! Best wel lekker :-)
  3. Met lieve papa, I don't know waarom ik de zwart-wit foto plaats, maar deze heb ik rechtstreeks van m'n Instagram.
  4. En weer naar huis! Met het filtertje eroverheen lijkt de lucht echt veel mooier, hehe.
  1.  Naar huis fietsen en met het puntje de rivier over.
  2. M'n zusje op het strand, ik ben eigenlijk best wel trots op deze foto ^^
  3. Nogmaals op de rivier, een prachtige middagzon!
  4. Snel fotootje op de fiets.
  1. Ehh, waterproof, toch? Nope nope nope.
  2. Vlechtje.
  3. On tha beachh.
  4. Hakken gekocht voor kerstgala dat binnenkort is! Misschien laat ik er nog wel wat outfitfoto's van zien - willen jullie dat?
  1. Heerlijk simpel, comfy outfitje.
  2. Regenachtig dagje, maar m'n regenlaarzen zijn wel echt awesome :D
  3. Jurkjes passen, deze is het uitendelijk niet geworden. Ik heb er twaalf gepast. T-W-A-A-L-F. Wow.
  4. Lakje van Essence.
Hoe was jullie november? Laat het me weten!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...