22-07-2012

Is 'ie geel?! Excellent Lipstick

Toen ik laatst de Truly Yours box ontving, zat deze gele lipstick erbij. Huh? Geel? Na wat research gedaan te hebben bleek dit jaren geleden een heel bekend fenomeen te zijn en dat die lipstick van kleur zou veranderen naar de temperatuur van je lippen/huid. Ah, dat maakt het al wat duidelijker! Ik was heel benieuwd hoe 'ie mij zou staan, dus heb ik deze gele lipstick uitgetest...

De verpakking vind ik helaas niet mooi, het oogt heel goedkoop door de plastic dop. En zo voelt 'ie ook, aangezien hij heel licht is qua gewicht. Dat goud vind ik ook een beetje nep, dus wat mij is de huls van de lipstick een beetje een misser.
Zoals je ziet is de stick geel met wat shimmertjes erin. Overigens blijft de bovenkant niet perfect geel, want als je wat vaker over je lippen gaat komt er roze op.
Zo ziet de kleur eruit op m'n hand, al benieuwd hoe 'ie eruit ziet op mijn lippen..?
Ik heb nog nooit een fullface foto gemaakt voor lipstick en ook niet vaak lipfoto's, hopelijk vinden jullie het dus fijn! Op de fullface hoort de lipstick overigens wat feller te zijn. Eerst vond ik de kleur te fel om gewoon te dragen, maar ik neig er steeds meer naar dat ik het best leuk vind!
Ik weet niet waar de Excellent Lipstick te koop is, maar hij staat sowieso in de Truly Yours webshop voor €6,90, mocht je er benieuwd naar zijn! Zijn jullie bekend met het fenomeen verkleurende lipstick?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...