04-04-2012

Ooglook: Smoke 'n Purple

Woohoo! Eindelijk werkt het. Jullie hebben nu waarschijnlijk geen flauw benul waar ik het over heb, maar Blogger bleek het leuk te vinden om te zeggen dat ik aan m'n Picase Webalbum limiet zat. Oké? Ik wist niet eens dat ik die had? Haha, nou ja. Ik ben dus heel erg gaan zoeken en uiteindelijk ben ik er op uit gekomen om Imageshack te gaan gebruiken. Om een lang verhaal kort te maken: het werkt, en vandaag ga ik een paarse smokey look laten zien.

De look maakte ik heel erg lang geleden en ik weet eigenlijk ook niet meer wat ik er precies voor had gebruikt. In principe is het dus een smokey eye, maar met een paarse shimmery twist eraan.
Op het bewegend ooglid zit een soort lila kleur. In de arcadeboog medium paars, en aan de buitenkant daarvan (outer V, right?) zwart voor wat meer diepte. Wel veel geblend natuurlijk.
Bij zo'n heftige look was het wellicht mooier geweest om een matte highlighter te gebruiken, maar eerlijk gezegd vind ik het zo terugkijkend op de foto's toch wel wat hebben :)
Ik heb sowieso twee donkere kleuren gebruikt uit het Sleek Oh So Special palette en ook nog wat tinten paars van het 40 palette.

Fijne dag!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...