01-09-2011

Favorieten van Augustus 2011

Ik was bijna vergeten om mijn favorieten van augustus te laten zien! Normaal gesproken doe ik het altijd op de laatste dag van de maand, maar omdat het er gisteren niet van kwam en nu bezig ben met mijn huiswerk dacht ik: 'Ik ga mijn Augustus favorieten laten zien!'. En zo geschiedde...


Wat zie je op de foto?
  • Essence My Skin Mattifying Cream: Ik heb alle crèmes van deze lijn en vind ze allemaal prettig. Eerst gebruikte ik de crème voor de droge huid (nog niet op overigens) en nu voor de vettere huid. Mijn huid is niet vet, maar toch is het een prettige crème die heerlijk ruikt naar rood fruit. Deze gebruik ik in de ochtend en de avond.
  • Hegron (Action) Hair Serum: Hier heb je vast wel eens wat over gelezen. Een zeer fijn haar serum die goddelijk ruikt, naar perzikjes. Ook zit hij in een handige pompflacon!
  • Essence Ballerina Backstage Lipgloss in On Your Gracile Tiptoe: Hier heb je al een review over gelezen, een hele fijne fel oranje lipgloss die lekker gepigmenteerd is. Zeker een aanrader.
  • Gosh On Stage Cool Lip Jams: Ik ben verliefd! Wat een fijne lipglosses! Ik heb de mijne gescoord voor 1 euro per stuk in de kortingsbakken, nog helemaal netjes geseald en schoon. Ook zag ik de hele Catrice Papagena collectie met alles voor 1 euro. Meer dan ooit in het schap heeft gestaan volgens mij, echt, zoek even in die bakken, er liggen mooie spullen tussen. Ik heb 101, 102 en 104.
Dus dat waren mijn favorieten, delen jullie je favorieten ook?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...