30-07-2011

TAG: Ben jij een echte beautyfreak?

Ik zal maar vast zeggen dat ik niet getagd ben, ik wilde deze gewoon heel graag doen! Ik ga niemand taggen, dus wie 'm wil overnemen kan dat gewoon doen.

Laten we maar beginnen met de vragenlijst waar uit komt dat ik een echte beautyfreak ben.. of niet?




Wat is het laatste beautyproduct wat je hebt gekocht waar je echt voor hebt moeten sparen?
I'll be honest. Ik ben een ongelooflijke budget-girl. Ik vind high-end make-up prachtig en ik kan ook behoorlijk kwijlen als ik in de Douglas bij de MAC sta, maar nooit is er iets duurs in mijn kast beland. Behalve dan een product van de Rituals, maar die had ik gekregen. Sorry!


Als jij een beautyproduct was, wat zou je dan zijn en waarom?
Ik zou een duoblush zijn met een koele en een warme kleur, veelzijdig dus.

Hoeveel vriendinnen heb je, waarmee je helemaal gek kan worden over die perfecte blush of die fantastische oogschaduw?
Bij de comments op blogs kan dat, maar in real life niet heel veel, haha! Hoewel ik wel een vriendin heb met een blog, dus met haar kan ik er wel happy over zijn, vooral nagellak dan. 

Wanneer was de laatste keer dat jij make-up hebt weggegooid?
Uhm... Let's move on! Nee oké, bijna nooit. Tenzij het een oude nagellak is of dat het product helemaal op is (shampoo, douchegel), maar voor de rest weet ik niet wanneer dat was. 


Hoe begon de make-up gekte bij jou?
Rond groep 7/8 begon ik lipglossjes te kopen en niet veel later volgde nagellak en mascara. Ik heb lekker door gespaard, want inmiddels is het toch behoorlijk veel (stash-video, anyone?).


Als een niet-make-up-freak je vraagt hoeveel nagellak of oogschaduw je hebt, geef je dan een eerlijk antwoord?
Wat nagellak betreft wel, oogschaduw is mij nog nooit gevraagd en weet ik eerlijk gezegd ook niet. 

Hoe vaak ga jij langs de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt?
Toch wel een aantal keer per week... niet al te best voor de portemonnee, maar vaak is dit dan door een limited edition die ik te pakken wil krijgen en er dan nog niet is. Dan ga ik toch echt iedere dag langs... ook helpt het niet veel dat ik een paar minuutjes fietsen van Etos, Kruidvat en DA woon.

Hoeveel tijd besteed je per dag op internet, lezend over beauty?
Uren!

Wat is je favoriete make-up item?
Dit vind ik vreselijk moeilijk, maar ik ga denk ik toch voor het prachtige 40 palette. Zeer veelzijdig en mooi.

Heb je een wishlist en hoeveel items staan daar op?
Nee, eigenlijk niet! Behalve dan een aantal producten van aankomende Limited Editions.    
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...