20-07-2011

NYC Color Wheel Mosaic Face Powder Pink Cheek Glow

Dit is echt zo'n typisch mooi, apart product. Nou, het product zelf is niet apart, maar het design. Ik wil het vandaag hebben over de NYC Color Wheel Mosaic Face Powder in Pink Cheek Glow, een mooie blush met een mozaïek 'print' met vier verschillende kleurtjes.


Allereerst wil ik Kruidvat *kuch* bedanken *kuch* voor al het plastic en de stickers. Hier hield de verpakking een lelijke lijm-streep aan over. Het was wel bizar goed verpakt dus ik was helemaal zeker dat niemand er aan had gezeten (ja, ik moet toch wel een mooi product hebben voor de foto's?), maar helaas was de verpakking dus niet helemaal ongedeerd.

De verpakking is simpel, maar het is geen deksel die je openklapt, nee, je tilt 'm er gewoon vanaf.
De poeder zelf bestaat uit vier kleurtjes die samen voor een mooie roze glow zorgen. Ze hebben trouwens ook nog andere kleurtjes, maar ik vond deze toch echt het mooist. De vier kleurtjes zijn bruin, nude, felroze en donkerroze. Ze lijken mat, maar zijn toch echt shimmery.
Je kan de kleurtjes eigenlijk niet goed los gebruiken, maar hij is daar dan ook niet voor bedoeld. Toch koos ik ervoor om alle kleurtjes te swatchen. Je ziet dan ook van links naar rechts de nude, donkerroze, bruine en felroze. Onderaan de kleurtjes samen. Hij is erg gepigmenteerd, dus lichtjes aanbrengen.

Ik heb deze maand opvallend veel blushes gekocht en veel favorieten gehad, bereid je voor op de favorieten van juni, haha!

De NYC Color Wheel Mosaic Face Powder in Pink Cheek Glow kost €3,99 bij de grotere filialen van Kruidvat.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...