07-05-2011

What's that? Features op BaroqueBeauty

Vandaag ga ik jullie features, mogelijkheden, laten zien. De meeste dingen zijn logisch, maar omdat er nieuwe bezoekers komen dacht ik: ik leg het nog eens uit! Ik snap het als jullie dit geen interessante post vinden dus ik ga proberen (met de nadruk op het laatste woord) om nog een artikel te plaatsen.


Laten we beginnen met het gene dat je gelijk ziet onder de header. De 'balk'. Ik loop alles even langs.
  • Home: spreekt voor zich, gewoon de homepage.
  • Beauty Backgrounds: Ik maak af en toe achtergronden in photoshop, zo ook met make-up. De achtergronden die nu online staan zijn een beetje oud, maar jullie kunnen requests achterlaten!
  • About: Over Baroque Beauty en over mij.
  • Contact: Mij contacteren door middel van e-mail.
  • Bloglovin: Mijn blog is te volgen op Bloglovin, daar staat de link nog een keer.
Pageviews, hits. Dit is voornamelijk voor mij handig om te zien, voor jullie waarschijnlijk niet zo.
Populaire berichten spreken ook voor zich, de berichten die het meest bezocht worden. Dit vind ik handig zodat ik weet wat jullie 'leuk' vinden.

Overige dingen: (Ik werd een beetje lui)
  • Zoeken
  • Link naar Bloglovin'
  • Poll
  • Volgers
  • Tag Cloud, je kan alle berichten van een bepaalde tag bekijken.
  • Blogarchief, een lijst met maanden en het berichtaantal, je kan van elke maand teruglezen dus.
En dat was het!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...