16-04-2011

NOTD # 6 You Can't Cheat On My Holo Topcoat

Allereerst mijn excuses voor dat er donderdag en vrijdag geen updates online kwamen. Dit kwam omdat ik echt een enorm drukke week had, en ik had slechts tot woensdag artikels ingepland. Hopelijk vinden jullie het niet heel erg, en ik ga dit weekend lekker vooruit schrijven!
De NOTD dus, ik heb er al een tijdje geen meer geplaatst, maar deze vond ik toch wel foto-waardig. Zilver met holografische glitters!



Eerst heb ik 2 (?) dagen met de basiskleur Essence Can't Cheat On Me rondgelopen. Maar ik weet niet... Hij was niet metallic ofzo en ik vond de kleur dus ietwat saai. Hij kon wel een leuke topcoat gebruiken! En omdat er een aantal holografische shimmertjes in de kleur zaten was de Essence Nail Art Special Effect Topper in Hello Holo misschien niet eens zo'n heel slecht idee!

Wat vinden jullie van glitter topcoats?
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...