07-04-2011

HEMA Blush Wet & Dry in 02


Dit product zagen jullie laatst al voorbij komen bij de Favorieten van maart. Toen had ik er nog geen review over geschreven maar ik vond dat ik dat eigenlijk wel moest doen... omdat ik er zo blij mee was - en nog steeds ben! Kijken jullie mee?


Allereerst de verpakking. Hij is bol (net als de blush zelf) en van plastic. Hij is zwart en het dekseltje transparant. Het heeft geen super chique uitstraling, maar ik vind het eigenlijk wel goed zo! Het lettertype is vrij simpel, maar dat is natuurlijk niet erg.


En zo ziet de blush er dus uit. Deze is ook bol (net als de verpakking) en dat vind ik er heel mooi uitzien. Baked producten zijn volgens mij vrijwel altijd bol. De blush is dus gebakken en het ziet er prachtig uit. Het is een warmroze kleur met erg veel shimmer. Dat maakt het een zeer geschikt product voor de zomer en je hoeft er ook geen extra highlighter overheen te doen!


De blush zelf, hij is nét ietsje donkerder en er zit een hoop shimmer in dan op de foto. Ik ben helemaal dol op dit product voor €4,49.
Voor mij is het medium prijs (echt goedkoop vind ik alles onder de drie euro... haha! Natuurlijk is vier euro ook niet duur) en hij is het zó waard! Hij geeft echt een healthy glow aan je gezicht, wat er mooi uitziet.

De blush is voor vier en een halve euro te koop bij HEMA. Ook te koop in 01, een bronze tint.
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...