05-03-2011

MNY My Blush in 401 & 501


Ik heb gisteren twee producten van MNY gekocht. Ik wilde het opeens. Ik had er nog werkelijk niks van en zat al tijden te twijfelen over een aantal blushes. Vooral nummer 501 bleef maar rondspoken in mijn hoofd. Vanaf vandaag heb ik dus mijn eerste MNY productjes, en nog wel twee mooie producten voor op mijn jukbeenderen/wangen ook... Benieuwd?

Allereerst: Waarom twijfelde ik? Ik kan niet goed kiezen als er nieuwe producten te koop zijn (dit zal ongetwijfeld anders zijn als Essence en NYC er is), een beetje stom misschien, haha. Dus ik ben helemaal excited want er komen nieuwe dingen, sta ik daar... Wat zal ik kopen? Dan doe ik het uiteindelijk niet en heb ik spijt. Maar vandaag wilde ik gewoon echt iets kopen van MNY, sowieso een blush.


Uiteindelijk zijn het deze twee geworden: 401 en 501. Ik vind het erg jammer dat de producten van MNY geen namen hebben maar kleurnummers. Doe mij maar leuke, catchy namen. Denk aan Catrice: Een oogschaduw met de naam Don't Drink And Drive. Hoe cool is dat? Maar daar ga ik natuurlijk niet op oordelen, het gaat om het product zelf!
De kleurtjes bevatten behoorlijk wat shimmer. 401 is een mooie, beige highlighter en 501 is een warme, donkerroze kleur met gouden shimmer. Er komt goed pigment vanaf, daar kom ik later in dit artikel op terug.


Toch een puntje wat ik wil behandelen: de grootte van de pan... Wel groot genoeg voor een blushkwast maar ze zijn best klein. Links de Catrice blush (Expect The Unexpected LE) met 8 gram, onderaan een Essence Silky Touch Blush met 5 gram. Zoals je ziet verschillen de pans behoorlijk wat. Misschien niet een hele goede vergelijking met de Catrice blush (vierkant, de rest is rond), maar zo is het verschil goed te zien. Wat ik een beetje een fail vind van MNY, is dat er niet op staat hoeveel gram er in de blush zit...
Sorry voor de blurry foto, dit was de enige foto die nog redelijk kleurrecht was. In het licht bij de Etos was de shimmer helemaal fantastisch van 401, maar bij de meeste foto's was hij niet goed te zien, dit zal wel aan mijn camera liggen ;) 501 is in het echt iets paarsiger, precies zoals in de pan. De gouden shimmers zie je in het echt ook mooi. De highlighter is echt mooi, niet wittig, gewoon mooi beige.

De blushes zijn lekker zacht, maar korrelen niet. Ik ga deze producten nog veel vaker gebruiken, zeker als het weer lekker zomer is! Nog een leuk detail (te zien op de eerste foto): MNY heeft op alle producten een oogje, lippen, wangen, grappig!

MNY My Blush is bij alle Etos filialen (behalve op het station) te koop voor €2,99 per stuk.

Heb jij al een MNY blush?
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...