30-03-2011

Essence Nail Art Stripers - Wat kan je er mee?

Purple Magic, Flower Power, Silver Surfer, Ocean Breeze, Pink!, White 2x

Al een hele tijd geleden begon ik met nail art. Mijn eerste aankoopjes waren dan ook leuke, budget producten van de Essence Nail Art lijn. Essence heeft een groot assortiment als het om nagelproducten gaat. Vandaag ga ik het dan ook hebben over een favoriet van mij: de Essence Nail Art Freestyle & Tip Painter.

Het begon allemaal met de witte kleur. En dat was letterlijk een Tip Painter, hij was namelijk bedoeld voor French Manicure, om je tips wit te maken. Deze behoort tot het normale assortiment van Essence, maar omdat het over de Essence stripers in het algemeen gaat hoort deze er ook bij.
Bij stripers is het de bedoeling dat je er nail art of een gekleurde tip mee maakt, niet dat je je hele nagel er mee lakt! Dat is sowieso niet mogelijk door het smalle kwastje wat je op de foto hierboven ziet.
Een nadeel, wat ik toch erg vaak merk: als je je kwastje niet goed 'afveegt' valt er een druppel af die dan dus vervolgens op je nagels valt en je creatie verpest. Oppassen geblazen dus!
Enkele voorbeelden. Dit zijn hele simpele dingen, maar hele aparte figuurtjes kun je hier dus ook mee maken. Als je niet echt een vaste hand hebt is het wel ietwat lastig om een strakke lijn te creƫren
Mijn favoriet: Silver Surfer. Dit is een zilveren, glitter/metallic striper die ook nog eens goed dekt.

En dat is dus eigenlijk wat je hiermee kan!
De stripers kosten - volgens mij - €1,99 en er zit 4 ml in.
Ik wilde nog wat creaties plaatsen, maar ik heb wonder boven wonder bijna geen foto's hiervan... en de andere zijn dus mislukt. Sorry!

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...