27-02-2011

TAG: Stylish Blogger Award

Gisteren werd ik door iemand getagd, super leuk! Ik bedank CherryCharlie hier dus ontzettend voor!
De regels zijn als volgt:


  • Bedank diegene van wie jij de award hebt gehad met een link naar zijn/haar site.
  • Deel 7 dingen over jezelf.
  • Geef 15 bloggers de award.
  • Neem contact op met deze bloggers en vertel ze over de award die je hun gegeven hebt.
Nou, dat eerste heb ik dus al gedaan, op naar de zeven dingen over mezelf.
  • Ik heb sinds juni vorig jaar een slotjesbeugel.
  • In het verleden heb ik meerdere (nep)blogs gehad, denk aan blogs die slechts één week online stonden en toen al verwijderd werden door mij.
  • In groep 8 kwam ik erachter dat ik het digitale schoolbord niet goed kon lezen, sinds een tijd heb ik nu dus een bril, met behoorlijke sterkte: rechts -2,0 links -2,25.
  • Ik doe TweeTaligOnderwijs. Ik heb dus alles in het Engels op school, leuk maar gym in het Engels vind ik helemaal niks!
  • Ik ben een nagellakaddict, laatst heb ik mijn stash geteld: 136 lakjes! Oops, de doos (zebra, XENOS) is bijna vol...
  • Ik vind het fantastisch als een merk vernieuwd word, maar dan kan ik nooit kiezen wat ik moet kopen! Zo heb ik bijvoorbeeld niks van MNY , ook geen oogschaduws van Catrice. Het wordt eens tijd dus :)
  • Mijn foto's zijn niet gemaakt met een camera, maar met mijn mobiel met slechts 2 megapixel, van ver weg zijn de foto's prima, maar de foto's van dichtbij (die ik dus maak voor BB) zijn helaas erg slecht. De laatste tijd kan ik er een beetje mee om gaan en is de kwaliteit redelijk.
Geef 15 bloggers de award... Nou, ik wil natuurlijk wel een beetje varieëren met de vorige tags, maar dit zijn ze:
  1. lovethatmakeup.tk
  2. pinkypolish.nl
  3. irene2110.blogspot.com
  4. littlelacedress.blogspot.com
  5. science-of-fashion.blogspot.com
  6. liefdevoorleven.blogspot.com
  7. unemademoiselle.nl
  8. livelovelaugh.tk
  9. joliette.be
  10. ourfavourites.net
  11. beautyaddicts.nl
  12. sillysilsil.blogspot.com
  13. nailsbylaura.nl/
  14. curvacious.nl/blog
  15. maddemoisellerossele.blogspot.com/
Stap vier ga ik nu meteen doen!
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...