13-02-2011

Quick Swatch: Max Nails Pink, Peach, Blue Pearl

Vandaag swatches van budget nagellakjes die je bij de Action kan kopen. De Max Nails lakjes kosten namelijk maar €0,45 How cheap?! Kijken jullie mee?


Het eerste nagellakje heeft de naam Peach, hoewel dit nagellakje echt geen peach is (de ondertoon wel). Wel leuk dat ze namen geven maar bij een aantal lakjes passen deze er totaal niet bij. Deze nagellak is roze met een peachy ondertoon, zonder enige glitter of shimmer. Kwalitatief is deze nagellak prima in orde, twee laagjes zijn dekkend, maar ik heb elk lakje met drie laagjes geswatcht. Omdat ik zelf liever aparte kleuren draag vind ik deze helaas al snel saai worden.

De tweede nagellak, Pink, is daarentegen net iets specialer. Een roze nagellak, met een duidelijk paars/blauwe ondertoon en vol met paarse shimmer. Je ziet die paarsige kleur goed op de tweede foto.
Deze lak is vrij dun, maar met drie laagjes toch nog dekkend.
Als laatste het lakje wat ik als eerste kocht (volgen jullie het nog?), namelijk Blue Pearl!
Blue Pearl is een lichtblauwe frost die soms een beetje zilver lijkt. Helaas is deze nagellak wat streperig, niet zo dat de lak dik en stroperig is, maar bij frosts heb je wel vaker dat je duidelijk de lijnen ziet.
En: deze nagellak was in de allereerste post van BB ook te zien, met Konad (of nee, Essence stampy plates) eroverheen. Drie laagjes zijn dekkend genoeg.

Al met al zijn deze nagellakjes wel OK en is de prijs natuurlijk ontzettend laag. De eerstvolgende keer dat ik bij de Action kom neem ik er misschien meer mee, Max verkoopt ook make-up.

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...