19-02-2011

Quick swatch: Casuelle koffer lakjes



Weten jullie nog dat ik een tijd terug postte over lipsticks uit de Casuelle koffer?
Ik heb de rest van de set daarna niet meer besproken. Maar toen ik vandaag op mijn computer wat foto's aan het bekijken was vond ik nog wat snelle swatches van de nagellakjes. Slechte kwaliteit foto's (in de avond, felle lamp erboven, werkt bij mij niet erg goed) en op maar één vinger geswatched...

Maar het gaat uiteindelijk om de kwaliteit toch?

Op de foto hierboven staan de swatches. De geur van de nagellak vind ik enorm vies, het lijkt net verf!
Ik vind de kleurtjes ook niet erg mooi met de frosty glans eroverheen, hoewel de glitter misschien nog wel leuk is. Het kan zijn dat dit aan mijn potje ligt, maar het kwastje van de roze is echt bizar:


Hiermee kan je echt niet fatsoenlijk je nagels lakken! Zonde.
Nee, niet bepaald een toevoeging, ik ben er gewoon niet tevreden mee.

Love,
A.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...