01-02-2011

Question: Wat vind jij van MAC Wonder Woman?


Zo mooi vond ik MAC Cham-pale eruit zien, Wonder Woman is totaal anders. Ik vind de verpakkingen namelijk niet mooi. Ik ben sowieso niet echt een persoon die van dit soort figuurtjes houdt. Ik weet niet hoe het heet, en eigenlijk hoef ik het ook niet te weten omdat ik het absoluut niet mooi vind.
Misschien niet leuk, zo iets negatiefs, maar het is totaal niet mijn smaak die rode en blauwe verpakkingen inclusief geel waar een ster op staat. Ik weet dat sommige meiden het niet met mij eens zijn, maar ik wilde het graag melden, nu ben ik dus benieuwd naar jouw mening!

Wat vind jij van MAC Wonder Woman?

En ja, ik weet dat het om het product zelf gaat, maar nee, door de verpakking zou ik het niet kopen (mede niet door de prijs ;))

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...