26-02-2011

Nail art inspiration # 3

Inmiddels alweer het derde nail art inspiration artikel! Ook hierin laat ik weer allerlei leuke nagels zien, die ik via google heb gevonden.
Als eerste beginnen we met een heavy, fruity nail art. Dit zijn stiletto nails, in een puntige vorm gevijld dus.
De fruitjes die erop zitten zijn daarentegen wel heel schattig, die kan je namelijk ook maken op kortere nagels.
Aren't they cute? Een witte French Manicure tip, roze glitter nagels maar waar het mij om gaat: de diertjes!
Ontzettend knap gedaan, het gras met de bloemetjes maakt het geheel helemaal af.

Ik HOU van fruit nail art! Aardbeitjes heb ik een aantal keer gemaakt, maar wat vind ik watermeloenen toch ook schattig, moet ik zeker nog eens doen.

Duotone luipaardprint! Waarschijnlijk is deze nail art gemaakt met Konad, ingevuld met lichtroze. Ik vind dit zelf een leuke, girly luipaard print, niet té.

Ohh, deze is zo leuk! Wolkenkrabbers, I Love NY, perfect combination! New York nagels wil ik sowieso nog een keertje maken, ik ben er gek op.

Jeetje, deze vind ik echt erg tof! Twitter vogeltjes en het logo. Voor de echte twitteraars onder ons :)
Niet echt iets voor mij alleen, de basiskleur vind ik ook heel mooi.


De nail art tutorials van Mileney (via Youtube) vind ik altijd erg leuk, zo deze ook. Classy, maar toch schattig.
De tutorials van haar zijn echt de moeite waard om te bekijken!

Als jullie vaker dit soort artikels willen zien moeten jullie het maar zeggen, bijvoorbeeld met een specifiek onderwerk (bijv. alleen maar diertjes nail art).
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...