28-02-2011

Essence nieuwe producten in maart 2011 - Detail foto's

EDIT: Ik heb de producten zelf nog niet gezien, wanneer dit wel het geval is zal ik het natuurlijk mededelen!
Aangezien er morgen nieuwe producten van Essence komen - als het goed is - wil ik jullie, heel last minute, een aantal nieuwe producten laten zien. Ik vertrouw op de informatie die Essence heeft gegeven bij Essence Beautyfriends en ik laat alle foto's zien die ik gevonden heb.
De nieuwe mono oogschaduws komt in verschillende tinten, dit zijn ze niet allemaal! Er komen namelijk acht kleuren bij. Van zacht glanzend, mat, metallic en zelfs holografisch, hiermee heb jij dé perfecte lente look.
De Essence Multi Action Smokey Eyes Mascara heeft - zoals jullie kunnen zien - een apart borsteltje. Dit borsteltje is aan de ene kant plat, aan de andere kant gebogen. Hiermee creëer je een prachtige cat eye!
Deze gelliner komt in diverse kleuren, waaronder dus paars. De andere kleuren zijn volgens mij zwart, bruin en nog eentje, die is bij mij niet bekend. De paarse ziet er leuk uit, het lijkt wel alsof er een lichte shimmer in zit!
En ja, dit was dus de lipgloss die ik verwarde met lipstain, sorry! Deze langhoudende lipgloss is verkrijgbaar in zeven verschillende kleuren.
En het kwastje voor bij de gelliner, deze koop je dus los. Mij lijken de blauwe haartjes alleen niet zo mooi staan, maar dat moet ik maar gaan bekijken in de winkel.

Dit zijn slechts een aantal producten die nieuw komen!
Benieuwd naar meer? Ga dan zo snel mogelijk naar het Kruidvat!
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...