10-01-2011

Favoriete campagnes

Plaatjes zijn via google.
Ik geef toe, ik hou van mode, maar als je aan mij vraagt welk model op de campagnefoto staat weet ik het vrijwel nooit. Ik verdiep me daar eigenlijk ook niet zo in, maar waar ik wel van hou zijn: Prachtige campagnes!
En vandaag laat ik er een paar zien.



Marc Jacobs Daisy
Als eerste natuurlijk een superleuke flacon.
Ook grappig is dat het gewoon twee normale, schattige meisjes lijken die staan te poseren in de natuur.
 Miss Dior Chérie
Deze foto is dan weer totaal anders!
Een fashionista op haar fiets met roze jas en reuze flacon!
De flacon vind ik sowieso prachtig, vooral dat strikje...
DKNY pure
Hele natuurlijke foto, het geeft een rustige uitstraling.
De flacon staat hier op deze foto er niet bij, deze vind ik zelf niet fantastisch, gewoon rond.
DKNY Be Delicious Fresh Blossom
Weinig over te zeggen, gewoon prachtig!
De achtergrond, de blijdschap die het model uitstraalt, de flacon die op een appel lijkt...
Viktor en Rolf Flowerbomb
Volgens mij is dit van een speciale collectie, maar het parfum bestaat wel gewoon, alleen niet in deze flacon.
De reclame foto hierbij vind ik niet fantastisch maar het uiterlijk van dit parfum wel!
De strik, de glittertjes, lekker girly :D

En dan tot slot nog een mooie parfum campagne in video vorm:

Giorgio Armani Acqua di Gio



Do I need to say more? I love it... ♥
Dit zijn dus mijn favorieten!
Niet heel veel, maarja :)

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...