28-12-2010

Trends 2010 # 2 Beauty

Het is weer tijd voor deel 2 van de beautytrends 2010! Dit keer: Berry lips, gebleekte wenkbrauwen, sterk aangezette wenkbrauwen en ook pastel wenkbrauwen werden op de catwalk gezien. Benieuwd? Kijk dan mee!


(Bron)
Dit zijn de zogeheten Berry Lips. Dit zijn donkere, paars/rode lippen. Bij deze foto neigen de lippen meer naar het paars maar dat hoort er dus ook bij. Belangrijk dat dit netjes aangebracht werd, want donkere kleuren, daar wil je geen vegen van op je gezicht ;)

Pastelwenkbrauwen. Ik vind ze zelf helemaal niets maar het is wel leuk bedacht. Op de catwalk, matchende wenkbrauwen met dat ene blauwe jurkje, haha :P Nee, ik zou het zelf niet doen maar leuk bedacht is het zeker.


(Bron)
Gebleekte wenkbrauwen. Sorry, maar dit vind ik echt niet mooi :O Als je het nou van jezelf hebt, oke, maar je wenkbrauwen afscheren en bijtekenen, of bleken. Niks voor mij!

Dik aangezette wenkbrauwen. Vaak zijn deze een beetje rommelig. Ik heb zelf ook wel bredere wenkbrauwen. Maar ik vind wel dat ze dan breed mogen zijn, maar niet dat er niks aan gedaan is zegmaar. Dus dat de haartjes helemaal door elkaar zitten.

Veel wenkbrauwen, maar die waren erg in de spotlights.
Q: Wat vinden jullie van gebleekte wenkbrauwen?

Lots of love,
XXXXXXXX
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...