02-12-2010

NOTD # 1

Ik dacht, ik plaats eens een aantal NOTD's van lang geleden.
De foto's zijn bijna allemaal erg slecht, maar volgens mij is het wel goed te zien.Classy donkerrood, dit is er volgens mij eentje van de Multi Dimension collectie van Essence, helaas is deze mooie kleur nu wat dik geworden en kan ik er niet mooi meer mee lakken.

Aardbeitjes! Ik zag de how-to ervan op beautylab en ik wilde het gelijk maken.
Ik heb deze trouwens vaker gemaakt.

Holland! Dit lijkt me wel duidelijk, die heb ik gemaakt in de periode van het WK

De beroemde Sold Out Forever. In het begin veel gebruikt, nu niet meer zo. Misschien maar weer eens doen?

Ik weet niet meer precies hoe deze kleur heet. Deze lila lak is van de Crazy About Colour LE van Essence.

Ik ga zeker vaker dit soort berichten maken.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...