17-12-2010

Let it snow, - NOT!

Het kan jullie niet ontgaan zijn, wat een sneeuw D:En ook heerlijk om naar huis te fietsen met die zachte dikke deken sneeuw en vlokken die in je oog vallen (moet ik nog sarcastischer doen?).
Je komt dus niet vooruit en toen ben ik het laatste stukje maar gaan lopen.
Hier wat foto's die ik maakte toen ik even stond te wachten.

Ik stond hier tot mijn enkels in de sneeuw. Dit was een deel waar nog niemand had gelopen of gereden (totdat ik kwam ;))

Zo zag mijn fiets eruit nadat ik had geprobeerd om 'm schoon te maken. Ook hier weer die hele dikke laag sneeuw.
Nog een picje van hoe mijn schoenen eruitzagen uiteindelijk. En wat heb ik gedronken toen ik thuis was?(Bron)
Heerlijk ziet het er alleen al uit :)
Daarna heb ik me vermaakt met facecharts maken en mijn zusje heeft ook meegedaan, hier morgen foto's van.
Ohja, mijn proefwerkweek is afgelopen en nu heb ik vakantie :D

XXXXXXXXX
Lots of Love
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...