29-12-2010

Catrice Expect the Unexpected Bright Blush & Lipstick in C01 Tickled Pink

Gisteren kwam ik bij het Kruidvat een bak tegen met allemaal producten van Catrice met korting. Uit de oude collectie maar ook van de LE Expect the Unexpected.
Ik heb 2 lakjes voor 1 euro per stuk gekocht, maar ook een lipstick en blush, daar heb ik het vandaag over.





Dit is de blush. Het is een stevige, transparante verpakking met figuurtjes erop. Er zit 8 gram in en ik heb er 1,75 euro voor neergeteld. De kleur heet C01 Tickled Pink, de enige kleur.

De blush open. Het is een felle kleur! Ook de pan is erg groot. Well done Catrice!

De swatch is ook al erg fel. Het leek me dus niet handig om het aan te brengen met een kwast waar heel veel haartjes op elkaar staan...

Dus een stippling brush was perfect! Ik vind dit een erg mooi product, vooral omdat het een koelere blush is en hij opgebouwd kan worden.

Ook wilde ik graag een lipstick kopen. Maar de groene sticker met de prijs zat voor de opening dus ik kon niet swatchen. Ik ben op de kleur afgegaan die op de sticker staat. Medium roze met de naam C01 Tickled Pink... Mis, toen ik de verpakking openmaakte zag ik een felle, koele, shimmery rood/roze! En niet op een goede manier wat mij betreft want dit soort felle kleurtjes staan mij niet mooi. Behalve Essence 33 Glam Girl dan.

Swatch. De shimmer is niet goed te zien maar is er wel!

En deze foto geeft ook niet de goede kleur weer. Nee, deze lippenstift ligt nu ongebruikt in mijn lipproducten laatje. Leuk om een keer bij een nude ooglook te doen, maar niet iets voor mij...

Deze producten liggen niet meer in het schap, maar grote kans dat je ze wel vind ik een kortingsbak :)

Lots of love,
XXXXXXXX

Dit bericht is op 28 december geschreven, maar dit artikel is voor vandaag.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...